Cenniki Robot elektrycznych

Zza firanki

Temat: Grafika na WWW - dobra.

Seb.S. napisał(a) w wiadomości: <370a28e@news.vogel.pl...

   Witam.
Przepraszam ze pisze takiego dziwnego posta ale to wazne.
I prosze sie nie smiac jesli ktos to uzna to za glupie lub cos w tym
stylu.

Chodzi o to ze zbieram kase na gitare elektryczna, a ze jestem
dosyc dobrym grafikiem bez jednego grosza zdecydowalem
sie na napisanie tego.

Dobra chodzi o to ze moge za niewielka ( niewielka ! ) kase
zrobic dosyc ladna grafike na www ( jakis serwis byle nie
erotyczny lub pornograficzny ! ).
Ale to musialby byc tak: Robie grafike raz ( z html'em - po rpostu projekt
z
grafika i html'em ), a potem juz nic nie dorabiam po skonczeniu mojej
roboty.

Moge zrobic rozne grafiki np. bannery itp.

Nie wiem czy to byl dobry pomysl zeby tu pisac.
Sorry.


Grupa może i nie najlepsza, lecz czy jest lepsza?
Możesz jeszcze spróbować na pl.biznes...

A ponieważ wiesz, czego chcesz,
myślę że stali bywalcy tej grupy wybaczą Ci ten post.

Pozdrowienia

Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a@aval.com.pl
http://www.aval.com.pl/  (o firmie, poradnik, katalog, cenniki)
ANTENY, TV-SAT, ANTENY ZBIOROWE, TVK, TELEFONY
DOMOFONY, ALARMY, TV UŻYTKOWA, KASETKI, ZAMKI


Źródło: topranking.pl/1479/grafika,na,www,dobra.php


Temat: ceny

Ile można zapłacić fachowcowi za montaż gniazda lub wyłącznika
elektrycznego? Będzie tego łącznie ok 90 sztuk. Przewody i puszki są
zamontowane.
Pozdrawiam,
Andrzej

Tyle co mi wiadomo to wedlug cennika za wykonanie punktu elektrycznego


wykucie puszki,gniazda itd cena wynosi 30,00 zl/pkt.Inny cennik mówi ze za
1 punkt +wykonanie bruzd w tynku i ich zatarcie  wynosi 25,00+5,00
zl/pkt.Podejrzewam ze nie mozna liczyc tej ceny gdyz chodzi tylko o montaz
gniazda lub wylacznika ,z gniazdem jest wiecej roboty niz z wylacznikiem
,ale uwazam ze 5,00zl za sztuke,taka jest moja sugestia,podaje moje
rozwazania pod dyskusje.Uwazam ze zawsze sie patrzy jakim samochodem
jezdzi wlasciciel.Pozdrawiam.Artur Anuszewski


Źródło: topranking.pl/1558/ceny.php


Temat: Ceny - pilne na dzis - prosze

Poprosze o orientacyjne ceny wykonywania:
   1. gladzi
   2. malowania
   3. plytek - sciana
   4. plytek - podloga
   5. inst. elektr. (od punktu)
Pomoze mi to w ocenie fachowca - czy nie za drogi

Pozdrawiam
raf

Przygotowanie powierzchni pod malowanie,zmycie scian ,usuwanie starej


farby 4,oozłm,kw.malowanie ścian farbą emulsyjną 2x 3,00 zł
m.kw.szpachlowanie ścian i sufitu gipsem 2x 10,00zł m.kw.wykonanie punktu
elektrycznego 30,00zł/pkt.płytki ściana standart 25,00zł m.kw. płytki
podłoga 30,00 zł.m.kw. zależy również cena od systemu ułożenia
np.karo,jodełka czy diagon im mniejsze płytki tym większa cena.Przy
robieniu ścian osobne ceny są za równanie ścian,to samo dotyczy podłoża i
skuwania płytek.Osobno również liczy się za wykonanie półki czy obudowę
wanny lub brodzika.To narazie tyle jeśli te moje uwagi się
przydadzą,posiadam również inne cenniki na roboty budowlane włącznie z
murowaniem domu,cennik jest netto bez Vatu.Pozdrawiam ,Artur Anuszewski


Źródło: topranking.pl/1559/ceny,pilne,na,dzis,prosze.php


Temat: Potrzebuję pilnie architekta wnętrz w Warszawie...
Potrzebuję pilnie architekta wnętrz w Warszawie...
Potrzebuję pomocy w zaprojektowaniu łazienki ( a może i całego mieszkania) Łazienka ma ok. 11 m2. Poszukuję osoby która dobrze czuje się w stylu rustykalnym. Podobają mi się także łazienki w stylu tzw. greckim ( kolumny , łuki itp.) Nie lubię wnętrz w stylu tzw. nowoczesnym ( szkło, metal, geometryczne i niesymetryczne formy...)
Łazienka jest na poddaszu. Ma wysokość ok. 3,5m z oknem w dachu mniej wiecej na środku pomieszczenia. Dach jest spadzisty i to w 2 płaszczyznach.
Propozycje współpracy proszę przesyłać na adres d211@NOSPAM.o2.pl ( mam nadzieję że wszyscy wiedzą dlaczego w adresie jest NOSPAM :) )
Oferta powinna zawierać następujące dane:
1. zdjęcia wykonanych realizacji ze szczególnym uwzględnieniem preferowanego przeze mnie stylu.
2. kontakt telefoniczny
3. ewentualny możliwy termin rozpoczęcia pracy ( nie śpieszy mi się, ale chcę sobie wszystko zaplanować)
4. orientacyjny koszt projektu ( niezobowiązujący , ale przybliżony )

Dodatkowo jeżeli projektant współpracuje z wykonawcami adaptacji to będzie mi miło jeżeli dołączy cennik wykonawcy zawierający podstawowe czynności tzn. cenę za m2 położenia płytek, parkietu, malowanie, roboty elektryczne, drzwi, parapety schody itd...
Pozdrawiam i czekam na maile
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,156,45638596,45638596,Potrzebuje_pilnie_architekta_wnetrz_w_Warszawie_.html


Temat: ile za dodatkowe gniazdko u dewelopera?
ile za dodatkowe gniazdko u dewelopera?
mam wrazenie, ze moj za realizacje projektu zamiennego ma ceny zbojeckie

a dokladniej, gdzie znalezc cennik robot instalacyjnych (elektryczna, wodna,
kanalizacyjna) i to raczej nie remontowych tylko w powstajacym budynku, czyli
przed tynkami i wykonawca z materialami i sprzetem na miejscu
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,26969232,26969232,ile_za_dodatkowe_gniazdko_u_dewelopera_.html


Temat: Poszukuję ekipy remontowej i wstępnych kosztów
toptime napisał:

> Szukam ekipy do kapitalnego remontu mieszkania 53 m w Warszawie.Mieszkanie
> jest z lat 60-tych.Zakres robót to :zmycie + gładź + malowanie ścian ok
> 125m/kw. Sufit 53 m/kw.Glazura ,terakota ok 10 m/kw.Płyty gips 7,5 m/kw.
> 3x drzwi wewn + 1 zewnętrzne.Okna x 2 , 1 x balkon.Zdjęcie klepki i położenie
> ok 35 m/kw, lub paneli.Kilka punktów elektrycznych, wymiana kabli i
hydrauliki.Dojdzie wymiana wanny,sedesu,umywalki.Materiały
> będą moje lub sprawa jest do negocjacji.Warunek podstawowy żadnych wstępnych
> zadatków lub zaliczek,płacę za zrobioną i odebraną robotę.Ekipe może być z
> poza Warszawy i to chętnie bo mieszkanie nie jest zamieszkałe.Proszę jeśli
> to możliwe o jakieś wstępne wyceny lub cenniki usług. Mój adres to
asumpt@wp.pl.Remont dojdzie do skutku za około 30-40 dni.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,11182558,11182558,Poszukuje_ekipy_remontowej_i_wstepnych_kosztow.html


Temat: Poszukuję ekipy remontowej i wstępnych kosztów
Poszukuję ekipy remontowej i wstępnych kosztów
Szukam ekipy do kapitalnego remontu mieszkania 53 m w Warszawie.Mieszkanie
jest z lat 60-tych.Zakres robót to :zmycie + gładź + malowanie ścian ok
125m/kw. Sufit 53 m/kw.Glazura ,terakota ok 10 m/kw.Płyty gips 7,5 m/kw.
3x drzwi wewn + 1 zewnętrzne.Okna x 2 , 1 x balkon.Zdjęcie klepki i położenie
ok 35 m/kw, lub paneli..Kilka punktów elektrycznych, wymiana kabli i
hydrauliki.Dojdzie wymiana wanny,sedesu,umywalki.Materiały
będą moje lub sprawa jest do negocjacji.Warunek podstawowy żadnych wstępnych
zadatków lub zaliczek,płacę za zrobioną i odebraną robotę.Ekipe może być z
poza Warszawy i to chętnie bo mieszkanie nie jest zamieszkałe.Proszę jeśli
to możliwe o jakieś wstępne wyceny.Remont będzie możliwy za ok 30-40 dni.Mogą
być na razie podane orientacyjne cenniki. Mój adres to asumpt@wp.pl.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,11217602,11217602,Poszukuje_ekipy_remontowej_i_wstepnych_kosztow.html


Temat: rozliczenie z deweloperem
Zgadza się........ jestem "pracownikiem" Sobola jak to ująłeś. Otóż
to ja wykonywałem instalacje elektryczne i niskoprądowe we
wszystkich blokach na Obozowej. Jestem również sąsiadem z bloku 40
jak również długoletnim mieszkańcem ulicy Obozowej (blok 45A). Do
tej pory nie spotkałem się z oskarżeniami o wyłudzanie, namawianie,
zmuszanie itp. Niestety przy ustaleniach popełniony był błąd gdyż
WSZYSTKO powinno być nagrywane lub przynajmniej notarialnie
potwierdzone. Niestety z tego co widzę pan kolasa nie informował (a
przynajmnie nie wszystkich) o ilości punktów elektrycznych w
standardzie oraz o cenniku który był dostępny i złożony razem z
naszą ofertą na wykonawstwo robót. Jednak na 100% nie było NIC
mówione o gratisach oraz o tym że WSZYSTKO jest za darmo. Tego
jestem pewien.
Nie pisałem, że trzeba się było zapoznać z jakimikolwiek przepisami
a tylko że takowe istnieją, tak samo jak wszystkie inne.
Więc może nie wymyślajmy już nowych historii.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,86612,92611727,92611727,rozliczenie_z_deweloperem.html


Temat: zmiany w układzie mieszkania
Chcieli zebym jak najszybciej zlozyl papiery do zmiany projektu, wiec zrobilem
to juz w marcu i trwalo to jakies 2-3 tygodnie. Ale wtedy Archikwadrat mial
pewnie mniej roboty. Ostatnio skladalem zmiany do elektrycznej i Witek mowil ze
nie wiadomo kiedy zrobia nowy projekt. Co do bilansowania, to odpowiedz brzmi:
tak. Jezeli rezygnujesz ze scianki to jest zwrot za material, albo mozna
wykorzystac gdzie indziej. Jak juz wymuruja scianki to jest lipa, bo placisz i
za rozbiorke i za postawienie nowej sciany (wedlug cennika prawie podwojny
koszt). W razie pytan sluze doswiadczeniami, aktualnie mam spore problemy z
kredytem :( Ale scianki i projekt mam OK :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,40063,43863783,43863783,zmiany_w_ukladzie_mieszkania.html


Temat: Spółdzielnia mieszkaniowa w Kłodzku - już OK?
W spółdzielni prawdopodobnie działa układ kilku ludzi, którzy manipulują
przetargami.Wybierani w drodze przetargów są wykonawcy, którzy spełniają
oczekiwania komisji.Komisja przetargowa składa się z osób niekompetentnych,
którzy nie znają Prawa Budowlanego.Cenniki KNSR-7 zostały wycofane 5 lat temu i
jest ich zakaz używania do kosztorysowania.Ale Pan Koszałko i Szczęśniak o tym
nie wiedzą.
Kosztorys na roboty elektryczne został zawyżony na około 35% wartości.Po zgłoszeniu
tego faktu Panu Koszałce odpowiedział że on się nie zna na pracach elektrycznych a
inspektor Szczęśniak nie sprawdził kosztorysu pod względem ilościowym jak i
obmiarowym.Pomimo, że moja oferta spełniała warunki przetargu i była wyceniona
według aktualnych obmiarów i cen hurtowych materiałów to wybrana została
oferta,która cenowo była większa o około 28000.00 zł.Ale co tu się dziwić skoro
wykonawca, który wygrał przetarg od dwóch lat wykonuje usługi na rzecz
spółdzielni.Z tego wniosek, Spółdzielnia Mieszkaniowa w Kłodzku jest tak bogata,
że stać ją na finansowanie robót, które nie zostały zrobione.Widać na tym
przykładzie jak łatwo jest szastać nie swoimi pieniędzmi.
Wina leży po stronie Rady Nadzorczej, która nie chce by przetargi odbywały się
tak jak w całej Polsce i podlegały pod Zamówienia Publiczne.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,257,57461129,57461129,Spoldzielnia_mieszkaniowa_w_Klodzku_juz_OK_.html


Temat: kosztorys budowlany, instalacyjny, elektryczny
KOSZTWIN - najtanszy na rynku, legalny, (licencja tylko 500zł+vat)
profesjonalny program do kosztorysowania robót budowlanych. Bogata baza
katalogów.

Aby za darmo wypróbować wersję testową wystarczy wyslać FAX : na nr 0- 32
6431628
lub e-mail : koszt@interia.pl lub zadzwonić : 696 096 837 lub 508 257 061

Zapraszam

http://www.kosztwin.prv.pl

osztWin - aplikacja WINDOWS do kosztorysowania robót

Charakterystyka programu

Oto kilka ważniejszych cech programu :
-trzypoziomowa struktura przedmiaru (obiekt, rozdział, pozycja)
-dowolne definiowanie przez użytkownika sposobu obliczania warto ci
kosztorysu (algorytmu)
-stosowanie dowolnych narzutów (mogą być różne dla obiektu i poszczególnych
rozdziałów)
-redagowanie tabeli elementów scalonych
-dowolna modyfikacja nakładów w przedmiarze bez naruszania bazy programu
-stosowanie własnych norm
-dopisywanie i wymazywanie dowolnych nakładów
-pełne opisy technologii robót i założeń kalkulacyjnych.
-zmiana sposoby liczenie nakładu całkowitego
-dowolna modyfikacja nakładów
-stosowanie dowolnych współczynników korygujących (na poziomie obiektu,
rozdziału, pozycji, nakładu)
-używanie wielu cenników
-import cenników SEKOCENBUD
-liczenie warto ci materiałów pomocniczych
-sporządzanie wykazu materiałów pomocniczych
-liczenie warto ci transportu materiałów masowych
-wydzielenie warto ci nakładów inwestora, podwykonawców.
-dostępna na bieżąco informacji o warto ci pozycji, kosztorysu
-przejrzyste wydruki (możliwo ć używania wielu kolorów)
-i wiele innych pożytecznych funkcji


Źródło: topranking.pl/1116/kosztorys,budowlany,instalacyjny.php


Temat: Ile za rpojektowanie 3d
Użytkownik "DragonFly" :


Czy sa moze jakies cenniki?  Chcialbym wiedziec ile takie projektowanie
jest
warte. Jak to mozna sobie realnie obliczyc.


Cenniki są. Na przykład na procesory, pamięci, płyty główne,
oprogramowanie... Żeby zrobić wizualizację, musisz to wszystko mieć. To
oczywiście kosztuje, jakieś 20-30kzł na przykład. Co jakiś czas trzeba
warsztat odświeżyć. Czyli nowy sprzęt, upgrade softu... Do tego trzeba mieć
lokal, energię elektryczną, telefon, Internet, zapłacić ZUS. Jeżeli
wyposażasz warsztat za kredyt, dochodzą odsetki. To są koszta.

Trzeba jeszcze coś zjeść, wypić, mieć się gdzie i na czym wyspać,
ewentualnie coś zapalić (papierosa albo samochód), rozerwać się, odłozyć coś
na przyszłość, posłać dzieci do szkoły itd... To są potrzeby, na
zaspokojenie których potrzebujesz zysków.

Zsumuj koszta i zyski, przelicz to na czas, jaki możesz poświęcić pracy.
Dowiesz się, ile warta jest Twoja godzina. Weź przy tym pod uwagę, ile
projektów masz do robienia, w jakim zakresie wystarczy ich do zapełnienia
twojego czasu pracy, ile poświęcisz go na szukanie zleceń itp.

Zapoznaj się z założeniami projektu. Ile godzin zajmie ci przygotowanie,
poprawianie, renderowanie? Pomnóż to przez stawkę za godzinę. Ile będziesz
musiał zapłacić za materiały z zewnątrz (zakup zdjęica na tło, modeli itp)?
Dodaj to do kosztu projektu. Jeżeli znasz możliwości/hojność klienta,
skoryguj cenę. Wynegocjuj co ci odpowiada. I bierz się do roboty.

Nawet jeżeli zamierzasz użyć oprogramowania, na które licencja 'gdzieś się
zapodziała', licz, jakbyś musiał to kupić - lepiej mieć legale, a nawet
jeśli nie - licz za ryzyko wpadki...


Źródło: topranking.pl/1269/ile,za,rpojektowanie,3d.php


Temat: ogrzewanie gazowe/ekogroszek, domek jednorodzinny
Jakub Krajniak pisze:


Pytania w zwi zku z tym:
Jakie by yby koszty roczne ogrzewania w obu typach? Mo e kto ma
do wiadczenie w ogrzewaniu domu o podobnych parametrach gazem lub
w glem (ekogroszek).
Jak to ewentualnie mo na obliczy ? Chodzi mi tu g wnie o wyliczenie
ilo gazu zu ytego na potrzeby ogrzewania jak i podgrzewania ciep ej
wody (ale to dodatkowo). Obecnie ciep a woda w okresie letnim
dostarczana jest z bojlera elektrycznego, docelowo w obu przypadkach
ca y rok chcieliby my aby by a podgrzewana przez co.  (szuka em jaki
przybli onych wzor w, ale jako google mnie nie lubi)

Wszelkie linki do materia w r wnie b d pomocne.


Skrocony kurs obliczania na poziomie LO

1. Domek jest do ogrzania taki sam, co za tym idzie nie zaleznie od tego
czym grzejesz potrzebujesz na koncu miec tyle samo ciepla.
2. Sposob przekazywania tego ciepla do otoczenia nie jest bez znaczenia
(nisko- wysko- temperaturowe etc), ale ta instalacja w obu wypadkach
bedzie taka sama, tzn zakladam, ze kalafiory masz jakie masz, w
ostatecznosci wymienisz je na nowoczesniejsze, ale i tak dla obu zrodel
beda takie same.
3. Instalacja (ilosc czynnika nosnego) jest nie bez znaczenia, ale rury
masz i ich nie zmienisz, a nawet jak zmienisz to w obu wypadkach beda
takie same.

Ufff do tej pory czym sie nie roznia ...

4. Cieplo powstaje jak sie cos spala, czyli najwazniejasza jest
wydajnosc energetyczna czyli kalorycznosc materialu ... znajdziesz
wszedzie, gaz jak i wegiel maja ja rozna, tzn z jednostki masy mozna
wyprodukowac rozna ilosc ciepla. Policzenie ile energi z kg lub m3
znajdziesz.
Policz ile jednostek masy/objetosci potrzeba do wyprodukowania 1MJ
5. Sposob spalania nie daje 100% efektu, tzn normalnie zaleznosci od
kotla sa straty. Dla super kotla gazowego moze to byc sprawnosc 100%
(cala jednostka masy/objetosci zamieni sie na cieplo), dla wegla
sprawnosc to ok 70-80%. Korygujesz ilosc z p4 o sprawnosc i wyliczasz
ile potrzeba jednostek dla 1MJ.
6. teraz bierzesz cennik ile kosztuje jednostka i juz wiesz ile kosztuje
1MJ z gazu, a ile 1MJ z wegla.

Teraz do roboty :o)

Mnie wyszlo ok 1:4 na korzysc wegla.
Praktycznie wyglada to tak:
Szwagier ma domek ok 80m2 oraz uzywa gazu do grzania CWU i w kuchnii.
Mowi, ze jak dobrze pojdzie to za caly zeszly sezon zuzyje ok 2000l gazu
po circa 2z , czyli ok 4000z + ok 10 kubikow drewna do kominka, bo
palil non-stop, znaczy sie ok 5500z
Ile placicie za wegiel wiesz.

BR
Igus'


Źródło: topranking.pl/1559/ogrzewanie,gazowe,ekogroszek,domek.php


Powered by WordPress, © Zza firanki